6.8.09

Tak jsem v Oslu

Chvíli po jedenácté jsem dosedla, a pak ... nasedla na vlak, který jel krajinou, která vypadá jako ta v České republice, jen se liší v detailech, jako jsou třeba červené domy s typickou severskou architekturou, které vystupují z polí. Pak jsem se na chvíli ztratila v centru, ale nakonec jsem stanici metra našla a zamířila směr Kringsjå pro klíče na koleje. Dneska prožilo hodně studentů podobné ráno jako já, lidí co čekali na klíče bylo mraky (čekali jsme kolem třech hodin). Naštěstí jsem se srazila s partičkou američanů, tak jsem to tam přežila s nima. Ještě se k nám pak přidal australan, kanaďan, italka, francouz a belgičan, a ten kanaďan byl ind a jedna z američanek byla korejka, no prostě jsem potkala celý svět :) Teď tu ležím na posteli na kolejích Sogn a jen přemýšlím jací budou asi spolubydlící, kuchyň je plná lahváčů...

přikládám jednu fotku z okna koleje...



4 Comments:

At 07 srpna, 2009 18:33, Blogger ftom said...

tak bezva, zes dorazila v pohode. ta operahouse vypada hrozne zajimave, ze by tam jeste pred par lety nestala?

 
At 07 srpna, 2009 22:14, Blogger klarka said...

jo, byl dokonceny v roce 2007, jeste jsem u te budovy nebyla primo, jsem zvedava jaka bude z blizka, hlavne prochazka po ni :)

 
At 08 srpna, 2009 15:35, Anonymous Anonymní said...

Takový výhled bych taky chtěl. Ne jak v čechách jen na odpadky ani ne náhodou spadlé pod okno. A pošleš pohled?

 
At 08 srpna, 2009 16:45, Blogger klarka said...

poslu, jen se musim trochu zorientovat, neni to jak v Praze, kde na kazdem rohu je kram se suvenyrama

 

Okomentovat

<< Home