13.8.09

Tak jsem v Oslu už jeden týden...

... a už jsem poznala trochu město a kampus, viděla budovu astrofyziky, ano astrofyzika tu má vlastní budovu 8-O, jsem v buddy group 103-6, což znamená, že nás rozdělili do skupin podle fakult a "vedoucí" jsou studenti z Univerzity v Oslu, takže nám v lecčem pomáhají. Prý je tendle systém i v Brně, což jsem vůbec netušila, moc se mi ten nápad líbí.
V pondělí byl Welcome Ceremony, kde se sešli všichni zahraniční studenti a nový norští studenti a v úterý nám začali první seznamovací přednášky o studiu na univerzitě a teprve dneska byl první lehce oddychový den. No vlastně každý večer jsme měli nějakou akci s buddy group, ale to si člověk moc neodpočine, když musí mluvit furt anglicky.
Skoro každý den tu jsou vidět andělské prdelky (sice malé ale jsou) :) v Čechách jsem je nikdy neviděla. Na polární záři ale stále čekám, asi se budu muset vypravit do Tromsø.

fotka mé buddy group, ale nejsou tu všichni:

V neděli pro nás zorganizovali BusAbout Oslo, což je prohlídka Osla s průvodcem, takže konečně poznám Oslo celé a víc :)

Okolnosti mně tu donutily zavést si profil na facebooku, takže kdo ho má, mám tam nějaké fotky, pár i jiných než na flickru...

edit: tak jsem sem dala odkaz i na facebook, vypadá to, že se tam můžete kouknout, ikdyž tam nemáte profil :) na flickru jsem totiž vyčerpala měsíční limit, takže tam budou fotky se zpožděním

0 Comments:

Okomentovat

<< Home