20.8.09

Tak jsem v Oslu už dva týdny...

... a začala škola, už jsem měla dvě přednášky, ale zatím jen z jednoho předmětu - The Stars. Zítra mě čeká Theoretical Astrophysics a to mě dneska lehce vyděsil mejl od přednášejícího, kde psal co ten předmět zahrnuje, no vypádá to, že se tedle semestr naučím programovat ať chci nebo ne :)
A dostala jsem místo v kurzu Norštiny!! :))


Rozvrh je dost narvaný, ale aspoň úterý je volno. Dneska jsem měla vyjímečně taky volno, bo ještě neprobíhají cvika. Tak jsem si vyrazila na vejlet na poloostrov Bygdøy a byl to neskutečně krásnej vejlet ... pláže, útesy, strašně mušlí, první namočení nohou v moři a taky jsem viděla poprvé v životě medúzu, dokonce jsem ji viděla jak žehla jednoho racka. Vypadalo to tam jako v nějakém letovisku, ... krása.


další fotky

0 Comments:

Okomentovat

<< Home